sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Neljä syytä olla iloinen

Osa näistä hehkutuksista tulee nyt pienellä viiveellä kun mulla on vaihteeksi ollut aika paljon tekemistä, mutta näillä pienillä ilon aiheilla mennään!

1) VAKAVA-koe on ohi
Ensimmäinen ja viimeinen pääsykokeeni tänä vuonna. Luin aika laiskasti lukuunottamatta kahta viimeistä päivää, jolloin paniikki iski. Tämä oli luonnollisesti eka kertani kyseisessä kokeessa, joten sen helppoudesta/vaikeudesta on vaikeaa sanoa mitään. Sen tiedän, että omalta osaltani odotukset eivät ole kovin korkealla, mutta pidetään tietty peukkuja pystyssä. Olen vain tyytyväinen siihen, että koko kevään kestänyt pänttäys on nyt OHI!!

2) Sims 3
Eikä nyt mitään vinoilua tästä, kiitos! :D En muuten ole mikään tietokone- tai kännykkäpelien ystävä, mutta Simsin parissa tunnit kuluu hujauksessa... Ja voittaa ajoittain jopa neulomisen, mikä on jo vaikuttavaa! Varsinkin nyt, kun tammikuusta asti olen odottanut pääseväni pelaamaan, tuntuu CD:n käsiin saaminen erityisen hyvältä.



3) Löysin pullopostia
Villen mökin tienoilla pienessä venerannassa silmiin pisti rähjäinen pullo, ja sisällä olikin pullopostia! Olin ihan lapsellisen innoissani tästä, ja tottakai meinaan kirjoittaa tytöille takaisin :) Tämän verran sain selvää: "Hei! Täällä Sanni ja Sara. Minä Sanni olen 9v ja Sara 8v. Jos löydät tämän niin vastaa osoitteeseen ** "


4) VIRKKURI!!!
Vihdoin se tuli postissa, vihdoin! Kirja ylitti odotukseni, vaikka ne aika korkealla jo olivatkin :) Erityismaininnan ansaitsevat lampunvarjostimet, jotka varastivat sydämeni heti. Ihana on myös Lempilaukku, joka on jo työn alla :) Sormet syyhyävät myös katsellessani rusetti- ja ketjukoruja ja Triforce-iltalaukkua ja DIY tuotemerkkejä ja ja ja.... Ehdoton plussa myös virkkaajan hyvinvointi-loppuosiosta! t. Kämmenet Ja Sormet Krampissa




Tää menee nyt jatkamaan virkkaamista ja värkkäämistä!

6 kommenttia:

  1. Tuo Virkkuri alkaa näyttää aina vaan houkuttelevammalta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitähän se onkin! Mikäli innostut, niin vink vink: tilaa ihmeessä netistä. Itse tilasin adlibriksestä n. 19e hintaan, kun kaupassa hinta oli 29e! Tekee siitä vieläkin houkuttelevamman;)

      Poista
  2. Virkkuri on laitettu yo-lahjalistaan ;) Haluun tehä kans sen iltalaukun! Ja niitä kaikkia kuvioita! -> suunnittelemaan omia... :D Simsiin jää kyllä koukkuun :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijuu mun pitiki kommentoida sulle et kuka vinkkas häh:D Ai miten niin koukkuun, enhä mä tos just pelannu kahta tuntia putkeen ja sit havahtunu sillee oho... Ei mitää riippuvuuden oireitakaan näkyvissä...

      Poista
  3. Apua kirjoittelin tässä kaikessa rauhassa ja sitten mun tekstin vain hävisi! :D Olin sitä kuitenkin sanomassa, että Sims on paras, mulla on normiversion lisäksi myös Keskiaika ja sekin on ihan mahtava! Mitä nyt vie ajantajun ihan kokonaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :D Salaa toivoinkin, että saan Sims-tukijoita tällä postauksella... Kiitos, en ole siis yksin! :D Keskiaika kuulostaa ihan mahtavalta, sellasesta en ollut kuullukkaan ennen :)

      Poista