keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Rakkautta ensi silmäyksellä

Virpi oli blogissaan tehnyt varsin mainion kameralaukun. Enemmän kuitenkin kiinnostuin kyseisestä kamerasta, sillä olin jo jonkun aikaa etsiskellyt jotain tumpelolle (=minulle) sopivaa järjestelmäkameraa. Tutustuin Olympus E-PM1:seen tarkemmin, ja totesin, että sehän on just passeli mulle! Hyviä kuvia saa helposti, mutta sitten jos innostun kuvaamisesta enemmän, löytyy kamerasta myös säätöä jos jonkinmoista. Lisävarusteista puhumattakaan. Tästä innostuneena kävin tänään kotiuttamassa kameran itselleni Rajalasta. Hintakaan ei kirpaissut: tarjouksessa 259 euroa :)



Rakastuminen ensi silmäyksellä tapahtui lähinnä sievän ulkonäön ansiosta - todellakaan en olis halunnut mitään pään kokoista ammattilaispeliä. Näppärä kamera näppärälle omistajalle vai mites ;)

Pakkohan sitä oli heti päästä testaamaan! Ja kun ei muuta kuvattavaa ole ni kuvataan sitten vaikka keskeneräistä työtä :D Hmm, ehkä on tarpeen tutustua siihen ohje-CD-levyyn vielä hiukan...


Neulepuolella vähän tympii tää ainaoikea, mutta kun on kerta alotettu ni on se tehtävä loppuun! Toivottavasti paidasta tulee tylsistymisen arvoinen :)

Myyjä yritti kaupata tietty vielä kameralaukkua mukaan, mutta sanoin että minä oon kätevä käsistäni, joten teen sellaisen itse! Mullahan on jo malli valmiina... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti