sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Viikonlopun kirppislöydöt

Hyvien kirppislöytöjen henki suosi mua taas pitkästä aikaa Turun Kirppis-Centerissä :) Itse en ole myyntipöytää halunnut sieltä ottaa kovalta tuntuvan loosivuokran+provikan takia (kaukaisesta sijainnista puhumattakaan), mutta toisaalta korkeampi vuokrahinta on ostajan kannalta hyvä juttu: tavara vaihtuu nimittäin kivasti. Yli 400 myyntipaikan tilat takaavat myös sen, että tavaraa on monenlaista eli jokaiselle jotakin eli mullekin muutama kiva löytö!


Shampoo ja kuumasuoja puoleen hintaan 4,45e/kappale. Yleensä en osta kosmetiikkaa tai vastaavia kirpparilta, mutta näitten tuotteiden takana oli selkeästi jokin toimintansa lopettanut kampaamo, koska samoja tuotteita oli koko loosi täynnä. Näitä pulloja ei myöskään pysty kovinkaan helposti täyttämään uudelleen, joten luotin tällä kertaa siihen, että sisältö on sitä mitä pakkaus lupaa.


Iittalan 1,65 litran Teema-kulho kympillä! Alkuperäisen hinta on jossain 35-40 euron hujakoilla, joten tähän löytöön olen tyytyväinen :) Kulmasta puuttuu milli kertaa milli -kokoinen pala, mutta ei häiritse mua kun tulee mulle ihan arkikäyttöön.


Tää sopii kivasti mun vihreän ja valkoisen kulhon kanssa :)


Iittalalla jatketaan: matala Aalto-malja 15 eurolla, priimakunnossa! Uuden hinta 20-24 euroa, kun en nyt mittanauhan kanssa ole katsonut että kumpaa kokoa tämä on :D Hyvä löytö joka tapauksessa :)


Design-löydöistä huolimatta nämä kahden euron papukaijakorvikset olivat mun kirppispäiväni kohokohta! Kuka olisi voinut vastustaa??


Käsityörintamalla puolestaan on menossa mulle erittäin tyypillinen vaihe (oikeastaan kuvaa hyvin mun elämää yleensäkin): tehdään juuri sitä mitä tällä hetkellä vähiten pitäisi tehdä. Eli valmistumassa on ei-kenellekään tuleva torkkupeitto, kun taas joululahjat ovat vielä toistaiseksi uhkaavan paljon lankakerän näköisiä. Nään itseni joulukuun puolessavälissä neulomassa sormet verillä ja hampaat irvessä... Onpahan sitten ainakin torkkupeitto minkä alla neuloa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti